Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bělo, je to jako přes "kopírák", asi všude nastejno.;-) Popsala jste to přesně, vtipně, už v titulku. Je to situace, nelehká pro obě strany a proto je fajn, brát ji s nadhledem.R^

0 0
možnosti
Foto

tak se mi zdá, že kromě jména máme společného i manžela :)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za zastavení. Já vám pro jistotu pošlu jeho fotku, to jen abychom měly jistotu, že nemáme doma bigamistu ;-D. Přeji hezký den.

0 0
možnosti
JL

Ještě že jsem rozvedený. Tohle mít v posteli. 8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1720x
Nejsem poeta, jen pozorovatel života. Proto mám ráda fejetony. Občas píši i povídky, ty si ovšem vymýšlím. Mám ráda humor, jsme tu chvíli a mrtví budeme dlouho. Nejsem si jistá, že ho umím, ale moc se snažím vidět jej za vším.